Zakład Aktywności Zawodowej w Goleniowie

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej

 Działając na podstawie art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępnie do informacji publicznej (Dz. U. 2019 poz. 1429), wnoszę o niezwłoczne (nie później niż w terminie 14 dni) przesłanie następujących informacji bądź dokumentów:

1. Nazw oraz adresów siedzib wykonawców (ze wskazaniem numerów NIP), którym w 2025 roku (w okresie od 01.03.2025 r. do 30.09.2025 r.) w związku z realizacją umów o udzielenie zamówienia publicznego (tj. umów zawartych po przeprowadzeniu postępowania ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 11.09.2019 r. ), naliczono karę umowną, ze wskazaniem:

a) wysokości wynagrodzenia wykonawcy w związku z realizacją umowy o udzielenie zamówienia,

b) wysokości kary umownej,

c) daty naliczenia kary umownej,

d) nr umowy o udzielenie zamówienia publicznego oraz,

e) nazwy oraz numeru (jeżeli został nadany) postępowania w ramach którego zawarto umowę o udzielenie zamówienia publicznego.

2. Dokumentów potwierdzających naliczenie kary umownej w 2025 roku (w okresie od 01.03.2025 r. do 30.09.2025 r.) (np. protokoły odbioru, pisma do wykonawców, noty obciążeniowe);

3. Nazw oraz adresów siedzib wykonawców (ze wskazaniem numerów NIP), z którymi w 2025 roku (w okresie od 01.03.2025 r. do 30.09.2025 r.) w związku z realizacją umów o udzielenie zamówienia publicznego (tj. umów zawartych po przeprowadzeniu postępowania ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 11.09.2019 r. ) rozwiązano umowę w sprawie zamówienia publicznego, wypowiedziano umowę lub od umowy odstąpiono w związku z nienależytym wykonaniem ww. umów (tj. z winy wykonawcy) , ze wskazaniem:

a) nr umowy o udzielenie zamówienia publicznego,

b) nazwy oraz numeru (jeżeli został nadany) postępowania w ramach którego zawarto umowę o udzielenie zamówienia publicznego c) daty rozwiązania umowy, wypowiedzenia umowy lub odstąpienia od umowy oraz

d) przyczyny rozwiązania umowy, wypowiedzenia umowy lub odstąpienia od umowy.

Jednocześnie Wnioskodawca zastrzega, iż nie wnioskuje o przesłanie informacji dotyczącej umów innych niż zawieranych na podstawie p.z.p. np. umów zawieranych na podstawie regulaminu.

4. Dokumentów potwierdzających rozwiązanie umowy, wypowiedzenie umowy lub odstąpienie od umowy w związku z nienależytym wykonaniem ww. umów jeśli dotyczą zamówienia publicznego udzielonego na podstawie ww. ustawy (tj. z winy wykonawcy) w 2025 roku (w okresie od 01.03.2025 r. do 30.09.2025 r.);

5. Nazw oraz adresów siedzib wykonawców (ze wskazaniem numerów NIP), których w 2025 roku (w okresie od 01.03.2025 r. do 30.09.2025 r.) w związku z realizacją umów o udzielenie zamówienia publicznego (tj. umów zawartych po przeprowadzeniu postępowania ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 11.09.2019 r. ) pozwano o zapłatę, ze wskazaniem:

a) przyczyny złożenia pozwu,

b) sygnatury sprawy sądowej,

c) daty złożenia pozwu,

d) nr umowy o udzielenie zamówienia publicznego oraz

e) informacji o wyniku postępowania sądowego, jeżeli został wydany wyrok w jakiejkolwiek instancji.

6. Nazw oraz adresów siedzib wykonawców (ze wskazaniem numerów NIP), których zamawiający w 2025 roku (w okresie od 01.03.2025 r. do 30.09.2025 r.) wykluczył z prowadzonego przez siebie postępowania o udzielenie zamówienia w związku z wystąpieniem w prowadzonym przez siebie postępowaniu przesłanki o której mowa w art. 109 ust. 1 pkt. 10 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 11.09.2019 r. – dalej „p.z.p.” (tj. którzy w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawili informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, co mogło mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia), ze wskazaniem:

a) przyczyny wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia,

b) daty wykluczenia,

c) ewentualnej sygn. wyroku Krajowej Izby Odwoławczej w związku z wykluczeniem wykonawcy na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 10 p.z.p.

d) nazwy oraz numeru (jeżeli został nadany) postępowania w ramach którego zawarto umowę o udzielenie zamówienia publicznego.

7. Protokołów z postępowań wraz z pismami do wykonawców w sprawie wykluczenia w związku z wystąpieniem w prowadzonym przez siebie postępowaniu przesłanki, o której mowa w art. 109 ust. 1 pkt. 10 p.z.p w 2025 roku (w okresie od 01.03.2025 r. do 30.09.2025 r.).

Informacje, o których mowa w pkt. 6 i 7 przedmiotowego wniosku zamawiający udostępnia na podstawie art. 74 ust. 1 p.z.p., zgodnie z którym protokół postępowania (który obejmuje również wyniki badania i oceny ofert, wraz z podaniem imion, nazwisk albo nazw wykonawców) jest jawny i udostępniany na wniosek.

Ww. informacje (z pkt. 1 – 7) należy udostępnić w formie skanów pism lub raportów w których znajdują się ww. informacje, wyłącznie w formie elektronicznej przesyłając na adres e-mail: raporty@postepowania.pl

Uzasadnienie

Nie ulega wątpliwości, że informacje (związane z realizacją umów o udzielenie zamówienia publicznego), o które wnioskuje Wnioskodawca stanowią informację publiczną, nie mającą charakteru informacji przetworzonej.

Jak wynika z ugruntowanej linii orzeczniczej sądów administracyjnych (m.in. wyrok Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Opolu z dnia22 sierpnia 2018 r.; II SA/Op 334/18) informację publiczną stanowią w szczególności materiały dokumentujące fakt lub sposób zadysponowania majątkiem publicznym, w tym treść i postać umów cywilnoprawnych dotyczących takiego majątku. Tym samym umowy cywilnoprawne z podmiotami wskazanymi w art. 4 ust. 1 ustawy są informacją publiczną.

Z kolei, jak przyjmuje się w orzecznictwie, informacją publiczną przetworzoną jest informacja, która w chwili złożenia wniosku w zasadzie nie istnieje w kształcie objętym wnioskiem, a niezbędnym, podstawowym warunkiem jej wytworzenia jest przeprowadzenie przez podmiot zobowiązany pewnych czynności analitycznych, organizacyjnych i intelektualnych w oparciu o posiadane informacje proste. Inaczej mówiąc udostępnienie żądanej informacji nie stanowi tylko technicznego przeniesienie danych, lecz wymaga potrzeby przeprowadzenia odpowiednich analiz, obliczeń, zestawień, wyciągów, czy usuwania danych chronionych prawem, które to zabiegi czynią informacje proste, informacją przetworzoną. Informacja przetworzona, to informacja, którą podmiot zobowiązany na dzień złożenia wniosku nie dysponuje (nie posiada gotowej informacji odpowiadającej żądaniu) w związku z czym, jej udostępnienie wymaga podjęcia dodatkowych czynności połączonych z sięgnięciem do dokumentacji źródłowej oraz zaangażowaniem do tych czynności określonych środków osobowych i finansowych, której wytworzenie wymaga intelektualnego zaangażowania. Informacja przetworzona jest więc jakościowo nową informacją powstałą w wyniku czynności technicznych i określonego działania intelektualnego na zbiorze informacji prostych już znajdujących się w posiadaniu podmiotu zobowiązanego, przygotowaną specjalnie dla wnioskodawcy według wskazanych przez niego kryteriów.

Ponadto, od przetworzenia informacji należy odróżnić proces "przekształcenia", który jest jedynie technicznym zabiegiem, w wyniku którego zewnętrzna forma informacji prostej ulega przekształceniu, zgodnie z wnioskiem strony, głównie poprzez wykonanie kserokopii czy też sporządzenie skanu treści dokumentu. (por. wyrok WSA w Opolu z dnia 28 września 2017 r., sygn. akt II SA/Op 446/17).

Sama natomiast konieczność odnalezienia odpowiednich dokumentów (w tym wielostronicowych umów), a także dokonanie ich analizy w celu wyselekcjonowania żądanych danych, wykonanie kopii, dokonanie anonimizacji danych prawnie chronionych i związany z tym nakład pracy nie prowadzi jeszcze do wytworzenia nowej jakościowo informacji i nie czyni z informacji prostej informacji przetworzonej. Są to zwykle zabiegi związane z procesem udostępniania informacji publicznej.

W odniesieniu do informacji dotyczących nałożonych kar umownych, wskazuję, iż zamawiający dysponujący środkami publicznymi podlegają regulacji ustawy z dnia z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2021r., poz. 305). Oznacza to, iż ponoszą odpowiedzialność za naruszenia dyscypliny finansów publicznych polegających np. na nieustalenie należności Skarbu Państwa, jednostki samorządu terytorialnego lub innej jednostki sektora finansów publicznych albo ustalenie takiej należności w wysokości niższej niż wynikająca z prawidłowego obliczenia; niepobranie lub niedochodzenie należności Skarbu Państwa, jednostki samorządu terytorialnego lub innej jednostki sektora finansów publicznych albo pobranie lub dochodzenie tej należności w wysokości niższej niż wynikająca z prawidłowego obliczenia.

Z przywołanego fragmentu wynika, iż zaniechanie naliczenia lub dochodzenia kary umownej stanowi naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o którym mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2021r., poz. 289) . Należy uznać, iż kara umowna w takim przypadku jest należnością Skarbu Państwa. Jej naliczenie i dochodzenie wiąże się ściśle z działalnością jednostki sektora publicznego, a jako należność Skarbu Państwa, informacja o jej naliczeniu winna być uznana za podlegającą udostępnieniu na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej. Stanowisko takie potwierdzono choćby w wyroku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie z dnia 7 marca 2019r., sygn. akt: II SAB/Wa 48/19, gdzie Sąd wskazał, iż „niewątpliwie informacje takie dotyczą działalności organu w ramach dysponowania mieniem państwowym, skoro odnoszą się do sfery faktów związanych z jego aktywnością (naliczenie kar umownych).”

Biorąc pod uwagę powyższe, nie ulega wątpliwości, że zamawiający dysponuje wnioskowanymi informacji, a te podlegają udostępnieniu. Powyższe informacje związane są z prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia lub realizacją umów o udzielenie zamówienia publicznego. Są wynikiem realizacji tych umów i stanowią typowe informacje, które organ administracji publicznej jest zobowiązany do przechowywania.

 

W odpowiedzi na pismo otrzymane drogą email: w dniu 30-10-2025 r.  dla Zakład Aktywności Zawodowej w Goleniowie w związku przeprowadzonymi postępowaniami w okresie od 01.03.2025r. do 30.09.2025.  na podstawie Ustawy Zamówień Publicznych z dnia 11
września 2019r. i podpisanymi umowami z Wykonawcami uczestniczącymi w postępowaniach udziela informacji:

Ad. 1. Nie dotyczy ( nie zaistniały takie przesłanki )
Ad. 2. Nie dotyczy ( nie zaistniały takie przesłanki )

Ad. 3. Nie dotyczy ( nie zaistniały takie przesłanki )

Ad. 4. Nie dotyczy ( nie zaistniały takie przesłanki )

Ad. 5. Nie dotyczy ( nie zaistniały takie przesłanki )

Ad. 6. Nie dotyczy ( nie zaistniały takie przesłanki )

Ad. 7. Nie dotyczy ( nie zaistniały takie przesłanki )

ZAKOŃCZONE!!!!! - DYREKTOR ZAKŁADU AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ W GOLENIOWIE OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKA PRACY: KIEROWNIK DZIAŁU GASTRONOMII

 

Wymagania niezbędne:

  1. Posiadanie obywatelstwa polskiego,
  2. Korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
  4. Nieposzlakowana opinia,
  5. Wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe, techniczne lub ekonomiczne, zarządzania, administracja;
  6. co najmniej 5 letni staż  pracy i co najmniej 2 letni staż  pracy na stanowisku kierowniczym

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Zakładu Aktywności Zawodowej w Goleniowie, ul. Produkcyjna 3,  lub pocztą na adres Zakładu Aktywności Zawodowej w Goleniowie, ul. Produkcyjna 3, 72-100 Goleniów, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownik Działu Gastronomii w Samorządowym Zakładzie Budżetowym Zakład Aktywności Zawodowej w Goleniowie w terminie do dnia  14-08-2025 do godz. 15.00 (decyduje data wpływu do ZAZ).

OGŁOSZENIE O ZBĘDNYCH SKŁADNIKACH MAJĄTKU RUCHOMEGO ZAKŁADU AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ W GOLENIOWIE

Dyrektor Zakładu Aktywności Zawodowej ponownie ogłasza, że posiada do likwidacji środek trwały, stanowiący zbędny składnik rzeczowy majątku ruchomego Zakładu Aktywności Zawodowe, który nie jest i nie będzie mógł być wykorzystany w realizacji zadań związanych z działalnością jednostki w postaci samochodu osobowego:

marki CITROEN BERLINGO II  ,

pojazd osobowy  do 3,5 t. furgon 3 drzwiowy

Rok produkcji: 2017,

Nr VIN: ZVF77FBHY6GJ861495,

Pojemność 1,63  cm3  , 99 KM

Rodzaj paliwa – Diesel

Norma spalin E6

Ilość miejsc: 2,

Kolor: biały,

Przebieg:  172 000 km

Data pierwszej rejestracji: 30/06/2017

Cena minimalna: 10 976 zł. (w tym VAT)

Samochód  uszkodzony w wyniku  kolizji drogowej. Pojazd można oglądać od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00 na terenie Zakładu Aktywności Zawodowej w Goleniowie ul Produkcyjna 3, Łozienica

Oferty należy składać w pok.5  w terminie do 21 maja  do godz. 10:00, w zaklejonej kopercie z zaznaczeniem "oferta na zakup pojazdu Citroen Berlingo II".

Otwarcie i rozpatrzenie ofert nastąpi w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Goleniowie w dniu 21 maja 2025 godz. 10,30 w pok. 10.

kontakt w sprawie ogłoszenia: 508 390 397

 

DYREKTOR ZAKŁADU AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ W GOLENIOWIE 
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKA PRACY: PODINSPEKTOR DS. KADR I PŁAC

Wymagania niezbędne:

  1. Posiadanie obywatelstwa polskiego,
  2. Korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
  4. Nieposzlakowana opinia,
  5. Wykształcenie wyższe magisterskie i co najmniej 2 letni staż  pracy na stanowisku związanym z płacami i kadrami lub wykształcenie średnie i co najmniej 3 letni staż  pracy na stanowisku związanym z płacami i kadrami

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Zakładu Aktywności Zawodowej w Goleniowie, ul. Produkcyjna 3,  lub pocztą na adres Zakładu Aktywności Zawodowej w Goleniowie, ul. Produkcyjna 3, 72-100 Goleniów, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektor ds. kadrowo - płacowych w Samorządowym Zakładzie Budżetowym Zakład Aktywności Zawodowej w Goleniowie w terminie do dnia  31-05-2024 do godz. 15.00 (decyduje data wpływu do ZAZ).

OGŁOSZENIE O ZBĘDNYCH SKŁADNIKACH MAJĄTKU RUCHOMEGO ZAKŁADU AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ W GOLENIOWIE

Dyrektor Zakładu Aktywności Zawodowej ponownie ogłasza, że posiada do likwidacji środek trwały, stanowiący zbędny składnik rzeczowy majątku ruchomego Zakładu Aktywności Zawodowe, który nie jest i nie będzie mógł być wykorzystany w realizacji zadań związanych z działalnością jednostki w postaci samochodu osobowego:

marki Fiat DOBLO ,

pojazd osobowy  do 3,5 t. furgon 4 drzwiowy (otwierany na obie strony)

Rok produkcji: 2015,

Nr VIN: ZFA26300006A06719,

Pojemność 1,3  cm3  multijet, 90 KM

Rodzaj paliwa – Diesel

Norma spalin E5

Ilość miejsc: 2,

Kolor: biały,

Przebieg:  116 500 km

Data pierwszej rejestracji: 13/04/2015

Cena minimalna: 5900,00 zł. (w tym VAT)

Samochód można oglądać od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00 na terenie Zakładu Aktywności Zawodowej w Goleniowie ul Produkcyjna 3, Łozienica

Oferty należy składać w pok.5  w terminie do 27 lutego 2024  do godz. 10:00, w zaklejonej kopercie z zaznaczeniem "oferta na zakup pojazdu Fiat DOBLO".

Otwarcie i rozpatrzenie ofert nastąpi w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Goleniowie w dniu 27 lutego 2024  o godz. 10.30 w pok. 10.

kontakt w sprawie ogłoszenia: 508 390 397

informacja o złożonych ofertach

DYREKTOR ZAKŁĄDU AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ W GOLENIOWIE 
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKA PRACY: KUCHARZ 

 

Wymagania niezbędne:

  • Wykształcenie kierunkowe, minimum zasadnicze zawodowe, potwierdzone dyplomem, minimum czeladnika.
  • doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku – minimum 2 lata
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • odporności na pracę w stresie
  • kultura osobista
  • znajomość zasad systemu HACCP
  • umiejętności przekazywania wiedzy
  • aktualna książeczka sanitarno-epidemiologiczna

ZAKOŃCZONE!!!!  OGŁOSZENIE O ZBĘDNYCH SKŁADNIKACH MAJĄTKU RUCHOMEGO ZAKŁADU AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ W GOLENIOWIE

Dyrektor Zakładu Aktywności Zawodowej ponownie ogłasza, że posiada do likwidacji środek trwały, stanowiący zbędny składnik rzeczowy majątku ruchomego Zakładu Aktywności Zawodowe, który nie jest i nie będzie mógł być wykorzystany w realizacji zadań związanych z działalnością jednostki w postaci samochodu osobowego:

marki Fiat SCUDO ,

pojazd osobowy  do 3,5 t.

Rok produkcji: 2008,

Nr VIN: ZFA27000064162737,

Pojemność 2,0  cm3 16V multijet

Rodzaj paliwa – Diesel

Norma spalin E4

Ilość miejsc: 5,

Kolor: niebieski,

Przebieg: 293 321 km

Data pierwszej rejestracji: 05/05/2008

Cena minimalna: 1950,00 zł. (w tym VAT)

Samochód można oglądać od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00 na terenie Zakładu Aktywności Zawodowej w Goleniowie ul Produkcyjna 3, Łozienica

Oferty należy składać w pok.5  w terminie do 24 czerwca  2022  do godz. 10:00, w zaklejonej kopercie z zaznaczeniem "oferta na zakup pojazdu Fiat SCUDO".

Otwarcie i rozpatrzenie ofert nastąpi w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Goleniowie w dniu 24 czerwca 2022  o godz. 10.30 w pok. 10.

kontakt w sprawie ogłoszenia: 508 390 397

OGŁOSZENIE O ZBĘDNYCH SKŁADNIKACH MAJĄTKU RUCHOMEGO ZAKŁADU AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ W GOLENIOWIE

Dyrektor Zakładu Aktywności Zawodowej ogłasza, że posiada do likwidacji środek trwały, stanowiący zbędny składnik rzeczowy majątku ruchomego Zakładu Aktywności Zawodowe, który nie jest i nie będzie mógł być wykorzystany w realizacji zadań związanych z działalnością jednostki w postaci samochodu osobowego:

marki Fiat SCUDO ,

pojazd osobowy  do 3,5 t.

Rok produkcji: 2008,

Nr VIN: ZFA27000064162737,

Pojemność 2,0  cm3 16V multijet

Rodzaj paliwa – Diesel

Norma spalin E4

Ilość miejsc: 5,

Kolor: niebieski,

Przebieg: 293 321 km

Data pierwszej rejestracji: 05/05/2008

Cena minimalna: 3900,00 zł. (w tym VAT)

Samochód można oglądać od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00 na terenie Zakładu Aktywności Zawodowej w Goleniowie ul Produkcyjna 3, Łozienica

Oferty należy składać w pok.5  w terminie do 6 czerwca  2022  do godz. 10:00, w zaklejonej kopercie z zaznaczeniem "oferta na zakup pojazdu Fiat SCUDO".

Otwarcie i rozpatrzenie ofert nastąpi w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Goleniowie w dniu 06 czerwca 2022  o godz. 10.30 w pok. 10.

kontakt w sprawie ogłoszenia: 508 390 397

Dyrektor Zakładu Aktywności Zawodowej w Goleniowie OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY:

KSIĘGOWY w Samorządowym Zakładzie Budżetowym Zakład Aktywności Zawodowej w Goleniowie

 

Nabór zakończony. Informacja o wynikach naboru  z dnia 29-03-2022 stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia

  1. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie
  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie w pełni z praw publicznych
  3. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wolnym stanowisku
  5. nieposzlakowana opinia
  6. wykształcenie minimum średnie lub wyższe-  ekonomiczne
  7. co najmniej 2-letnia praktyka w księgowości,

Dyrektor Zakładu Aktywności Zawodowej w Goleniowie OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY Kucharz w Samorządowym Zakładzie Budżetowym Zakład Aktywności Zawodowej w Goleniowie

OGŁOSZENIE O ZBĘDNYCH SKŁADNIKACH MAJATKU RUCHOMEGO ZAKŁADU AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ W GOLENIOWIE

Dyrektor Zakładu Aktywności Zawodowej powtórnie ogłasza, że posiada do likwidacji środek trwały, stanowiący zbędny składnik rzeczowy majątku ruchomego Zakładu Aktywności Zawodowe, który nie jest i nie będzie mógł być wykorzystany w realizacji zadań związanych z działalnością jednostki w postaci samochodu osobowego:

marki Fiat Fiorino ,

pojazd cieżarowy do 3,5 t.

Rok produkcji: 2008,

Nr VIN: ZFA22500000015449,

Pojemność 1,3  cm3

Rodzaj paliwa – Diesel

Norma spalin E4

Ilość miejsc: 2,

Kolor: niebieski,

Przebieg: 218 800 km

Data pierwszej rejestracji: 28/04/2008

Data ważności badania technicznego: 24/04/2022

Cena minimalna: 2 460,00 zł. (w tym VAT)

Samochód można oglądać od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00 na terenie Zakładu Aktywności Zawodowej w Goleniowie ul Produkcyjna 3, Łozienica

Oferty należy składać w pok.5  w terminie do 10 września 2021  do godz. 10:00, w zaklejonej kopercie z zaznaczeniem "oferta na zakup pojazdu Fiat Fiorino".

Otwarcie i rozpatrzenie ofert nastąpi w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Goleniowie w dniu 10 września 2021 o godz. 10.30 w pok. 10.

kontakt w sprawie ogłoszenia: 508 390 397

 

OGŁOSZENIE O ZBĘDNYCH SKŁADNIKACH MAJATKU RUCHOMEGO ZAKŁADU AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ W GOLENIOWIE

Dyrektor Zakładu Aktywności Zawodowej niniejszym ogłasza, że posiada do likwidacji środek trwały, stanowiący zbędny składnik rzeczowy majątku ruchomego Zakładu Aktywności Zawodowe, który nie jest i nie będzie mógł być wykorzystany w realizacji zadań związanych z działalnością jednostki w postaci samochodu osobowego:

marki Fiat Fiorino ,

pojazd cieżarowy do 3,5 t.

Rok produkcji: 2008,

Nr VIN: ZFA22500000015449,

Pojemność 1,3  cm3

Rodzaj paliwa – Diesel

Norma spalin E4

Ilość miejsc: 2,

Kolor: niebieski,

Przebieg: 218 800 km

Data pierwszej rejestracji: 28/04/2008

Data ważności badania technicznego: 24/04/2022

Cena minimalna: 4400,00 zł.

Samochód można oglądać od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00 na terenie Zakładu Aktywności Zawodowej w Goleniowie ul Produkcyjna 3, Łozienica

Oferty należy składać w pok.5  w terminie do 30 sierpnia 2021 r. do godz. 10:00, w zaklejonej kopercie z zaznaczeniem "oferta na zakup pojazdu Fiat Fiorino".

Otwarcie i rozpatrzenie ofert nastąpi w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Goleniowie w dniu 30 sierpnia 2021 o godz. 10.30 w pok. 10.

kontakt w sprawie ogłoszenia: 508 390 397

W załączeniu wyciąg z opinii rzeczoznawcy.

OGŁOSZENIE O ZBĘDNYCH SKŁADNIKACH MAJATKU RUCHOMEGO ZAKŁADU AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ W GOLENIOWIE

Dyrektor Zakładu Aktywności Zawodowej niniejszym ogłasza, że posiada do likwidacji środek trwały, stanowiący zbędny składnik rzeczowy majątku ruchomego Zakładu Aktywności Zawodowe, który nie jest i nie będzie mógł być wykorzystany w realizacji zadań związanych z działalnością jednostki w postaci samochodu osobowego:

marki Ford Transit Kombi 300L z podwyższonym dachem,

pojazd przeszklony.

nr rejestracyjny ZGL 15152

Rok produkcji: 2007,

Nr VIN: WF0SXXTTFS7U86385,

Pojemność 2198  cm3

Rodzaj paliwa – Diesel

Norma spalin E4

Ilość miejsc: 9,

Kolor: biały,

Przebieg: 381 568 km

Data pierwszej rejestracji: 09/12/2008

Data ważności badania technicznego: 07/01/2022

Cena minimalna: 11 400,00 zł.

Samochód można oglądać od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00 na terenie Zakładu Aktywności Zawodowej w Goleniowie ul Produkcyjna 3, Łozienica

Oferty należy składać w pok.5  w terminie do 30 kwietnia 2021 r. do godz. 10:00, w zaklejonej kopercie z zaznaczeniem "oferta na zakup pojazdu Ford Transit".

Otwarcie i rozpatrzenie ofert nastąpi w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Goleniowie w dniu 30 kwietnia 2021 o godz. 10.30 w pok. 10.

kontakt w sprawie ogłoszenia: 508 390 397

W załączeniu wyciąg z opinii rzeczoznawcy.

 Dyrektor Zakładu Aktywności Zawodowej w Goleniowie OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY:  KSIĘGOWY w Samorządowym Zakładzie Budżetowym Zakład Aktywności Zawodowej w Goleniowie

Dyrektor Zakładu Aktywności Zawodowej w Goleniowie OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY  KSIĘGOWY- KASJER w Samorządowym Zakładzie Budżetowym Zakład Aktywności Zawodowej w Goleniowie

Dyrektor Zakładu Aktywności Zawodowej w Goleniowie OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY  INSPEKTOR ds.rozwoju ekonomii społecznej w Samorządowym Zakładzie Budżetowym Zakład Aktywności Zawodowej w Goleniowie

Dyrektor Zakładu Aktywności Zawodowej w Goleniowie OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY  Kucharz w Samorządowym Zakładzie Budżetowym Zakład Aktywności Zawodowej w Goleniowie

Dyrektor Zakładu Aktywności Zawodowej w Goleniowie ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy Robotnik
w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Goleniowie
 
»
Podmiot udostępniający informacje: Zakład Aktywności Zawodowej w Goleniowie Data stworzenia : 2019-04-17 13:44 Autor : Administrator ZAZ Goleniów Data publikacji : 2019-04-17 13:44 Osoba udostępniająca na stronie : Anna Stefaniak Data ostatniej modyfikacji : 2025-11-12 12:12 Osoba modyfikująca : Administrator ZAZ Goleniów